Wednesday, December 22, 2010

Disppointed.

huh, setelah bermggu2 merancang dan melakukan beberapa latihan akhirnya aku terpaksa melupakannya~ Inilah ape yg ustaz slalu ckp, "manusia ni hanya mampu merancang, Hanya Allah yg menentukannya"~ Mmg agak sedih coz terpakse melupakanya, melihat kawan2 shaja yg pergi tp ini yg terpkse aku lalui. I'm not goin 2 Gunung Liang, Perak~ Akibat dari latihan fitness d Gunung Datuk, Rembau ari2 aku mendapat kecederaan di lutut dan makan masa agak lama untuk pulih. Apekah daya aku nk melawan suratan takdir yg telah ditetapkan.

Kecederaan di lutut ni sudah lama. Ini berpunca dari kemalangan setahun lepas dimana aku dilanggar oleh teksi ketika aku mnunggang motor ke kampus. Kaki kanan aku disyakki retak tp setiap scan yg dibuat mnunjukkan tulang aku normal. 3 kali scan dibuat, di 2 hospital tp masih sme. Walhal, kaki aku masih lg skt dan setahun yg lpas jgk aku memakai simen selama smggu shj lpas 2 aku bkk sndiri simen 2 kerana rimas. Dktr menyarankan aku memakai 3 mggu tp aku mngabaikannya kerana kesannya tetap sme. Astaghfirullahal'azim~ Xpela, aku mendoakan rakan The Underestimate semuanya berjye tibe di puncak gunung! Aku akn pastikan aku akn kembali hiking seperti kalian! :)Doakan agar ltut ini cpt smbuh:)

p/s : masih berharap dapat pergi, tp hanya tggal harapan~


Mari Like~!

No comments: