Wednesday, June 15, 2011

Ajal Itu Dekat

Salam, hi~

Ajal sudah dekat?? msti korg plik nape aku kuar entry ni kali ni kan. Kalau korg ikut blog aku dari awl ade aku cerita tntg bnde nih. Tapi kali ni aku nk mention balik pasal bnde ni. Sbb smlm, junior aku dari skolah rendah smpai skolah menengah iaitu adek kpd kawan aku sndiri. adek Amirul Hakim telah kembali ke rahmatullah pg smlm. Arwah dikatakan pergi memanjat Bukit Panorama, Sg.Lembing slepas Subuh dan kemudiannya terus ke sungai itu di mana dua mangsa berkenaan telah turun ke dalam sungai manakala dua lagi rakannya menyediakan makanan di darat.

Arwah didapati lemas dan beliau cuba dibantu oleh seorang lagi mangsa sebelum kedua-duanya tenggelam. Dalam usia yg muda,arwah bru shj berusia 19 tahun. Allah lebih sygkan die. Inilah yg dinamakan ajal. Ajal x mengira usia, masa dan dimana. Hanya Allah shaja yg thu. Sbg kawan, kami sentiasa mendoakan arwah di tempat dikalangan org2 yg beriman. Kepada yg laen2, sedekahkan lah Al-Fatihah kepada arwah Amirul Hakim agar rohnya tenang disana.

Kepada kwn2 yg laen, ingtla bhw kt xthu ble ajal kita. Dekat2kan lah diri anda dengan Allah. Bila2 masa shj kt xthu nyawa kita akan di ambil. Beringatlah~!

"Salam Takziah buat Keluarga Arwah"


Mari Like~!

No comments: