Monday, January 31, 2011

Andai Ini Nafas Terakhirku~

Assalamualaikum,

Tujuan aku menulis ni bukan untuk sekadar coretan, tp andai kata ini nafas terakhirku, aku nk korg tahu ape yang aku alami, ape yg aku harungi sepanjang perkenalan dgn korg dan sepanjang aku bersama korg. Pertama sekali aku nk minta maaf kt ibu ngn ayah atas segala kesilapan nazir sepanjang ibu ngn ayah membesarkan nazir. Nazir tahu nazir dh byk menyusahkan ibu ngn ayah sepanjang nazir membesar. Nazir dlu slalu x dgr ckp ibu, slalu xdgr ckp ayah. Nazir thu nazir salah, tp sume 2 mendewasakan nazir bu, ayah. Nazir dh pham skrg, nazir thu knp dlu ayah ngn ibu slalu marah nazir, wlupon ibu ngn ayah xpernah pkol nazir. Bende 2 sume mngajar nazir , skrg nazir dh boleh hidup sndiri. Tapi, wlupon nazir jauh dr ibu ngn ayah, Nazir slalu rindukan ibu ngn ayah. Tak pernah skli pon nazir lupekan ibu ngn ayah, dalam setiap doa nazir, nazir slalu mndoakan kesejahteraan ibu ngn ayah, kesihatan yg baek dn smoga di pnjgkan umur. Tapi bu, ayh, andai nazir pergi dlu, nazir nk ibu ngn ayah thu yg nazir syg sgt ibu ngn ayah. Nazir thu klu pemergian ini terlalu awl tp ni sume sudah suratan takdir. Harap ibu ngn ayah terima dan redha dgn pemergian nazir ni. Harap dpt la kirenye kt bjumpe di syurga nnt~ :)

Kepada kawan2 aku, Sahabat dunia akhirat, jimi, farid, aboh, qidin, ilmi, mael, mokh, haziq, munawar, zarol, yat, dan kwn2 yg laen. Aku pertama skli nk minta maaf klu aku ade wat slah dan silap sepanjang perkenalan kt sume. Pada jimi,farid, qidin, yat, aq membesar dgn korg sjak dr kecik. Aku rindu zaman kt kecik2 dlu, aku rindu setiap saat bersama ngn korg. Aku teringin sgt nk kembali zaman kanak kt, sbb aq ske. Aku nk minta maaf ngn sume, klu ade slh dan silap ngn spnjg persahabatan kt, aku mintak halalkan makan dan minum aq, andai aku berhutang ngn korg. Aku xdpt bg yg tbaek sbg seorg kwn, tp ape yg korg knl aq, i2 la aku. Aku sygkn korg sume. Aku xdpt bygkan hdup tnpa korg. Aku harap pemergian aku ni, mgkin dpt mngurangkan beban korg.:)

Kpd kwn2 kt mmu, mayo,izzwan, had, cha, orix, azmir, en.fazli, kdila, reen, ksyaf, k.erma, syafiq, lensa, faizol lea,bob dan laen2 , aku nk minta maaf ngn korg klu ade slah dn silap sepanjang perkenalan kt. Aku tahu ade antara korg yg skt ati ngn aku @ salah aku sepanjang perkanalan ngn korg. Aku mohon maaf dr hujung rmbut smpai ujung kaki, aku bkn manusia yg sempurna.Aku mintak korg halalkan makan dn minum aku andai aku terhutang dgn korg. Aku xmintak lebih, cume aku harap korg maafkan slah dn silap aku je. Aku happy sgt dpt knl ngn korg, hangout ngn korg sume~ aku nk korg tahu aku syg sgt ngn korg~

Pada awk, mgkin ini nafas terakhir sy. Saya nk minta maaf sgt2 ngn awk mgkin xdpt tunaikan beberapa permintaan awk. Wlupon kdg2, sy ni xbtol sgt, tp sy nk awk thu yg sy sygkan awk sgt2. Sjak perknalan kt, sy dh tertarik dgn sifar2 peribadi awk. Mgkin kt knl xlme, tp stiap saat bersama awk 2 amat bermakna pada sy. Wlupon kdg2 awk cbuk, tp sy sabar mnunggu awk. Sy xmintak awk blas stiap msg @ call sy, sy cume skdar nk thu khabar awk je, dh mkn ke blom.Wlupon awak rasa sy ni mgkin agak merimaskan, tp 2 la cara nk melepaskan rindu sy pd awk. Sy minta maaf andai sy slalu sktkn ati awk. Xpernah terlintas kt ati sy nk skt kn ati awk pon, tp dh d takdirkan sume 2. Setiap saat bersama awk sgt bermkne buat sy. Sy minta maaf andai permergian sy ni membuat awk x slesa, tp redha la dgn ketentuanNya, jika awk rindu sy, bcekanla yassin untuk sy. :)

Terima Kasih Atas Segala2nya~


Mari Like~!

2 comments:

izzwan said...

ko pon nk buat surat wasiat jgk..
aih...payah la...

aku di jalanan said...

hahah. mstila. gile x wat. kang mati ttbe sape nk bce isi hati aq. hahaha